خانه / سلامت عمومی / فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید به همراه توضیحات

فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید به همراه توضیحات

فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید ، این‌ گیاهان را بخورید و راحت بخوابید ، روش‌هایی برای سریع به خواب رفتن + این‌فوگرافی ، توصیه هایی برای خواب راحت نوزاد ، توصیه‌هایی برای این‌که‌ کودک بهتر بخوابد ، استفاده راحت با گوشی های هوشمند با این‌ ۱۰ کار (فیلم) .
برترین ها – احسان درخشنده: خیلیی از ما برای فرو رفتن به خواب با مشکل مواجه هستیم و از اختلالات خواب رنج می‌بریم. احتمالاً شما هم با این‌ وضعیت مواجه شده‌اید: برای مدت طولانی در تخت‌خواب دراز کشیده‌اید ولی هر کار که‌ می‌کـنید خوابتان نمی‌برد؛ در این‌ مواقع، غلت زدن‌های متوالی …

برترین ها – احسان درخشنده: خیلیی از ما برای فرو رفتن به خواب با مشکل مواجه هستیم و از اختلالات خواب رنج می‌بریم. احتمالاً شما هم با این‌ وضعیت مواجه شده‌اید: برای مدت طولانی در تخت‌خواب دراز کشیده‌اید ولی هر کار که‌ می‌کـنید خوابتان نمی‌برد؛ در این‌ مواقع، غلت زدن‌های متوالی در تخت‌خواب، فکر کردن به مسایل گوناگون، شمارش اعداد (همان ترفند معروف شمارش گوسفندان) و… هیچ کدام ثمری در بر ندارند و اغلب، آرزوی یک خواب راحت و بی‌دغدغه بر دل می‌ماند. از همه بدتر، احساس کلافگی و بلاتکلیفی است که‌ انسان را رنج می‌دهد.

مسئله وقتی بغرنج‌تر می‌شـود که‌ بدانیم صبح شخصا بایـد زود از خواب بیدار شویم تا به اموری مهم رسیدگی کنیم. طبعاً، آدمی که‌ شب‌هنگام خواب مناسب نداشته، صبح نیز کِسِل، عُنُق و خسته خواهد بود و از انرژی لازم برای شروع یک روز خوب بهره‌مند نیست.

همه چیز در مورد بخوابید فیلم

با این‌ اوصاف، چاره چیست؟ آیا می‌توان مشکل اختلال خواب را برای همیشه مرتفع ساخت؟ شاید تماشای ویدئوی زیر بتواند تا حدودی مشکل شما را برطرف سازد. این‌ ویدئو حاوی نکاتی است که‌ توجه به ان‌ها می‌تواند شما را راحت‌تر و سریع‌تر به عالَم خواب رهسپار کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی لینک زیر کلیک کـنید
فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید

جزییات مطلب بخوابید و فیلم را میخوانید .
اطلاعات و توضیحات بیشتر درباره فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید

این‌ گیاهان را بخورید و راحت بخوابید


ماهنامه همشهری تندرستی – پزشک سعید صانعی: اختلال در خواب شبانه می تواند حسابی برای ما دردسر ساز شـود و آرامش مان را در طول روز از بین ببرد. خیلیی از تصادفات مرگ باری که‌ در سطح جاده ها اتفاق می افتد، به دلیل خواب ناکافی است. هر شخص با توجه به نیاز بدنش بایـد خواب کافی در شب داشته باشد که‌ در این‌ خصوص خیلیی از پزشکان خواب کافی را هشت ساعت می دانند. بدن در صورت نداشتن خواب کافی شبانه با مشکلات زیادی مواجه و عملکرد مناسب مغز دچار مشکل می شـود. افرادی که‌ معمولا در شب به اندازه کافی نمی خوابند یا با اختلال خواب مواجه هست اند، بیش از سایرین پرخاشگر خواهند شد و توانایی انجام کارهای روزانه خود را ندارند. ولی واقعا برای بی خوابی های شبانه چه کاری می توان انجام داد؟ «پزشک سعید صانعی» پزشک و …

برترين و ديدنی‌ترين گل های فوتبال جهان با ضربه سر+فیلم

  • سلامت عمومی
  • فیلم: روش‌هایی برای این‌که‌ سریع‌تر و راحت‌تر بخوابید


  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *