خانه / وب‌گردی / متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند!

متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند!

متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند! ، چاقی بر درک طعم و مزه‌ها تأثیر منفی می‌گذارد ، عوارض چاقی+اینفوگرافی ، چاقی شکم قبل از بارداری، چه عوارضی داره؟ ، آمار چاقی کودکان، زنگ خطر به صدا درآمد ، ۵ که میوه به پیشگری از چاقی به شما کمک می‌کند .
محققان می‌گویند که در آینده ما می‌توانیم با جلوگیری از فراوانی باکتری‌های خاصی که باعث جذب چربی می‌شوند، با چاقی مبارزه کنیم.
گروهی از محققان دانشگاه “شیکاگو” تصمیم گرفتند تا نقش باکتری‌های روده در هضم و جذب چربی را درک کنند.
توجه محققان در این مطالعه بر روی یک منطقه بسیار معروف روده کوچک به نام “ریزاندامگان همزیست یاریزسازوارگان همزیست” (microbiome) بود.

باکتری‌هایی که نقش مهمی در چاقی دارند!به گزارش گروه وبگردی باشگاهه خبرنگاران جوان،یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چگونه باکتری‌های روده کوچک به هضم و جذب مواد غذایی پرچرب کمک می‌کنند.

همه چیز در مورد پنهان چاقی متهمان

جزییات مطلب پنهان و چاقی و متهمان را میخوانید .

“یوجن بی. چانگ” (Eugene B. Chang)، نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید: تعداد کمی از محققان بر روی ریزاندامگان همزیست روده کوچک مطالعه کرده‌اند، اما این ناحیه جایی است که اکثر ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی، هضم شده و جذب می‌شوند.

اطلاعات و توضیحات بیشتر درباره متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند!

این مطالعه با بررسی موش‌های بدون میکروب و بدون هیچ گونه باکتری روده آغاز شد. این موش‌ها با رژیم‌های غذایی پرچرب تغذیه شدند، اما وزن آنها افزایش نیافت. بنابراین محققان دریافتند که چربی‌ها از طریق مدفوع آنها دفع می‌شوند.

در آزمایشی دیگر نوعی دیگر از موش‌ها به نام “عاری از پاتوژن خاص” (SPF) مورد مطالعه قرار گرفتند. این موش‌ها سالم بودند اما به تنهایی سبب ایجاد انواع مختلفی از باکتری‌های روده‌ای می‌شدند.

موش عاری از پاتوژن خاص، در یک رژیم غذایی پرچرب، وزنش افزایش یافت و بنابراین محققان افزایش برخی سویه‌های باکتری در روده کوچک را که ظاهرا توسط غذاهای پرچرب جذب می‌شدند، شناسایی کردند.

حقایقی درباره مردان که از دیگران پنهان می کنند

توضیحات بیشتر در موردپنهان چاقی متهمان

تعداد باکتری‌های “کلوستریدیاسه” (Clostridiaceae) و “Peptostreptococcaceae” در روده کوچک افزایش یافتند، در حالی که سایر میکروب‌ها، از جمله “بیفیدوباکترها” (Bifidobacteriacaea) و”Bacteriodacaea”، به طور قابل توجهی کاهش یافتند.

“چانگ” گفت: بعضی از رژیم‌های غذایی سنگین مانند غذاهایی با کالری بالا، جذب گونه باکتری‌های خاصی را در روده کوچک افزایش می‌دهند.

شما مطلب متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند! را می خوانید .

این تحقیق نشان داد که چگونه باکتری‌های روده کوچک می‌توانند به طور مستقیم جذب چربی را کنترل کنند و اینکه این باکتری‌ها می‌توانند نقش مهمی در چاقی داشته باشند.

نتایج این تحقیق در مجله “Cell Host & Microbe” منتشر شده است.

پنهان چاقی متهمان

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

نقش باکتری‌های روده کوچک در چاقی چیست؟

این مطلب در مورد پنهان چاقی متهمان می باشد .

۸ عادت مبتلایان به افسردگی پنهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مبتلایان به افسردگی پنهان ممکن است مقابل شما لبخند به لب داشته باشند اما در درون خود در حال غرق شدن هستند. آنها مشکلات خود را از دوستان، خانواده و نزدیک ترین همدم خود پنهان می کنند.
در ادامه با هشت عادت کسانی که از افسردگی پنهان رنج می برند آشنا می‌شوید.
۱- دیگران را مجاب می کنند که شاد هستند و حتی ممکن است در ظاهر سرحال به نظر برسند
این تصور که افراد مبتلا به افسردگی همیشه غمگین به نظر می رسند یا شخصیت افسرده ای دارند کاملا اشتباه است. افسردگی چیزی بیشتر از یک حالت روحی است. افراد افسرده اغلب یاد می گیرند که حالت خود را تغییر دهند و گاهی به نظر می رسد که آن ها شادترین کسانی هستند که در زندگی خود دیده اید. این مسأله در حقیقت به دلیل آن است که این افراد فارغ از آنچه که …

۵ که میوه به پیشگری از چاقی به شما کمک می‌کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اینجا با خاص‌ترین میوه‌هایی که مصرف آن‌ها به طور روزانه، منجر به پیشگیری از چاقی می‌شود، بیشتر معرفی شده اند:
سیب ها: سیب سرشار از فلاونوئید‌ها و غنی از فیبر است. مصرف روزانه سیب برای کاهش وزن اهمیت زیادی دارد. برای بهره بردن از مزایای سلامتی سیب، آن را با پوست بخورید، چون بیشترین میزان آنتی اکسیدان و فیبر این میوه در پوستش گنجانده شده است. مصرف سیب منجر به بهبود کنترل قند خون می‌شود و در نتیجه شما کمتر هوس مصرف غذا‌هایی را می‌کنید که خاصیت چندانی ندارند.
توت فرنگی:
همتای زغال اخته است و به حفظ وزن سالم کمک می‌کند. توت فرنگی نیز سرشار از آنتوسیانین بوده و مصرف یک فنجان از آن در روز به همراه ماست کم چرب یا بلغور جو، پیشنهاد می‌شود. وقتی صحبت از مصرف زیاد میوه می‌شود، نگرانی از اضافه وزن ناشی از فروکتوز موجود در آن‌ها وجود دارد، …

• وب‌گردی
  • متهمان پنهان چاقی شناسايی شدند!